Friday, January 5, 2018

SELAMAT TAHUN BARU 2018

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Alhamdulillah, setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Allah SWT kerana diberi kesempatan kepada kita semua melangkah ke tahun baru 2018. 
Saya ingin mengambil kesempatan memperkenalkan diri sebagai Pengarah MARA Ireland yang baharu dan telah bertugas di Pejabat MARA Ireland mulai 2 Januari 2018. Saya yakin, ramai pelajar yang mengenali diri saya kerana pernah bertugas sebagai Guru IBDP di Kolej MARA Banting sebelum ini. Semoga ukhwah yang terjalin lebih erat dan saya akan melapangkan masa untuk berjumpa dengan pelajar dalam masa yang terdekat. Pada masa yang sama, saya mengalu-alukan mana-mana pelajar untuk menghubungi saya (+353 871128176) dan hadir ke Pejabat MARA Ireland jika terdapat sebarang masalah.
Harapan saya kepada semua pelajar agar tekad untuk belajar bersungguh-sungguh dengan memberikan daya usaha yang terbaik. Kejayaan anda bukan sahaja untuk diri sendiri, malah berupaya menjamin masa depan yang lebih cerah untuk keluarga dan menyumbang ke arah kemajuan negara. Praktikkan bekerja secara berkumpulan, fokus dalam pelajaran, kerap adakan perbincangan ilmiah dan dapatkan khidmat nasihat daripada pensyarah, rakan-rakan dan pegawai MARA. Semoga semua pelajar beroleh kejayaan yang cemerlang dan sentiasa mendapat keberkatan. InsyaAllah.

Sekian.
Cikgu Fadzlanor



No comments:

Post a Comment