Thursday, March 2, 2017

PERJUMPAAN PENGARAH MARA IRELAND BERSAMA PELAJAR2 UCD

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Diminta semua pelajar-pelajar MARA UCD dari tahun pertama hingga ke pelajar tahun empat hadir ke sesi perjumpaan bersama Pengarah MARA Ireland En Abd Rahim Ahmad. Butir-butir perjumpaan adalah seperti berikut:

Tarikh: Sabtu 04 Mac 2017
Masa: 11.30am – Perjumpaan bersama semua pelajar MARA UCD
Tempat: C004 Health Science Building
Kehadiran: WAJIB

Sekiranya terdapat pertanyaan atau sebarang masalah sila kemukakan sewaktu perjumpaan tersebut. Sebarang permohonan tuntutan dan elaun boleh diserahkan sewaktu perjumpaan.
Sekiranya pelajar tidak dapat hadir pelajar wajib datang ke pejabat dan menghantar surat rasmi menyatakan ketidakhadiran pelajar sebelum perjumpaan tersebut. Kelulusan ketidakhadiran adalah ditangan Pengarah sendiri. Tindakan disiplin akan dikenakan sekiranya pelajar tidak mematuhi arahan.
Terima Kasih

MARA Ireland

9 comments:

  1. BAGAIMANA I GOT PINJAMAN A OLEH BRYAN ROLAND

    Saya Bryan Roland dengan nama, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada semua pencari pinjaman berhati-hati kerana terdapat penipuan mana-mana, Beberapa bulan yang lalu, saya adalah dari segi kewangan tegang, dan kerana keadaan terdesak saya, saya telah scammed oleh beberapa pemberi pinjaman dalam talian. Saya telah hampir hilang harapan sampai seorang teman saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman sangat handal dipanggil Encik Roy Smith (Allah yang lelaki takut) yang pinjamkanlah kepadaku pinjaman sebanyak $ 145,000 di bawah 72 jam bekerja tanpa sebarang tekanan. Saya menjelaskan kepada syarikat tersebut melalui pos dan mereka memberitahu saya adalah untuk menangis lagi kerana saya akan mendapatkan pinjaman saya dari syarikat ini dan juga saya telah membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka i mengisi borang permohonan pinjaman dan meneruskan semua yang diminta saya dan kepada kejutan saya, saya telah diberi pinjaman, Jika anda memerlukan apa-apa jenis pinjaman hanya hubungi dia buat melalui: barclaysloanservice247@yahoo.com,

    Saya menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada semua pencari pinjaman kerana neraka saya melalui di tangan orang-orang peminjam penipuan.

    Terima kasih perkhidmatan yang anda Barclays Loan bantuan anda.

    ReplyDelete
  2. HOW I GOT A LOAN BY BRYAN ROLAND

    I’m Bryan Roland by name, i want to use this medium to alert all loan seekers to be very careful because there are scam everywhere, Few months ago I was financially strained, and due to my desperation I was scammed by several online lenders. I had almost lost hope until a friend of mine referred me to a very reliable lender called Mr Roy Smith ( A God fearing man) who lend me a loan of $145,000 under 72 working hours without any stress. I explain to the company by mail and all they told me was to cry no more because i will get my loan from this company and also i have made the right choice of contacting them i filled the loan application form and proceeded with all that was requested of me and to my shock I was given the loan, If you are in need of any kind of loan just contact him now via: barclaysloanservice247@yahoo.com,

    I‘m using this medium to alert all loan seekers because of the hell I passed through in the hands of those fraudulent lenders.

    Thanks you Barclays Loan service for your help.


    ReplyDelete
  3. Hari yang baik,
    Nama saya Marcu Dorlca, saya berasal dari Romania. Saya ingin memberi keterangan mengenai peminjam yang baik yang menunjukkan saya cahaya selepas dia ditipu oleh dua peminjam antarabangsa yang berbeza di Internet, mereka semua berjanji untuk memberi saya pinjaman selepas mereka membuat saya membayar banyak cukai dan mereka tidak memberi saya apa-apa dan Tidak mempunyai sebarang keputusan yang positif. Saya telah kehilangan wang yang saya hasilkan dan jumlah itu (3,000 euro). Pada suatu hari saya sedang melayari internet yang kelihatan keliru dan kecewa, kemudian saya jumpa kesaksian seorang Wanita yang juga ditipu dan akhirnya terikat dengan kredit yang sah dan boleh dipercayai Puan Alicia Radu (aliciaradu260@gmail.com) di mana dia akhirnya mengambil Pinjaman, jadi saya memutuskan untuk menghubungi syarikat pinjaman yang sama dan kemudian saya ceritakan kepada mereka cerita saya tentang bagaimana saya dirompak oleh dua pemiutang yang berbeza yang tidak lebih daripada memberi saya lebih banyak kesakitan. Saya menerangkan kepada mereka melalui e-mel. Mereka memberitahu saya untuk berhenti menangis kerana saya akan mengambil pinjaman saya dari syarikat mereka dan juga membuat pilihan yang tepat dengan menghubungi mereka. Saya telah menyelesaikan borang pinjaman dan saya telah melakukan semua yang saya telah diminta dan saya telah diberi pinjaman sebanyak 25,000.00 € oleh syarikat yang hebat ini. Di sini saya gembira dengan keluarga saya hari ini kerana ibu Alicia Radu telah memberikan saya pinjaman, jadi saya bersumpah kepada diri saya bahawa saya akan terus memberi keterangan di internet tentang bagaimana saya menerima pinjaman saya. Saya fikir orang lain juga menjadi saksi dan pemiutang yang sama. Adakah anda memerlukan pinjaman kecemasan? Mohon dan cepat hubungi ibu dengan e-mel: (aliciaradu260@gmail.com)
    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: (marcudorlca750@gmail.com)

    ReplyDelete
  4. (Merithope6@gmail.com)

    Halo saya Puan, harap harapan. Pemberi pinjaman pinjaman yang sah dan boleh dipercayai, kami menawarkan pinjaman rumah, pinjaman kereta, pinjaman hotel, tawaran komersial, yang mesti mengemaskini semua keadaan kewangan di dunia / syarikat untuk membantu mereka yang mendaftar peminjam wang pinjaman peribadi, gadai janji, pinjaman pembinaan, rendah Kadar faedah 2% dan sebagainya. Modal, pinjaman perniagaan dan pinjaman kredit buruk, bermula. Kami membiayai projek di tangan dan firma / rakan kongsi anda dan saya ingin menawarkan pinjaman peribadi kepada pelanggan mereka dari USD $ 12,000 hingga $ 8,000,000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    Pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil. jika awak
    Perlu pinjaman yang perlu anda lakukan adalah untuk anda menghubungi saya secara langsung
    Dalam: (merithope6@gmail.com)
    Yang ikhlas,
    Puan: Merit harapan
    E-mel: (merithope6@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan perlu dihantar ke: (merithope6@gmail.com). Hubungi kami melalui e-mel untuk mendapatkan maklumat lanjut

    ReplyDelete
  5. (VICK MARALOAN COMPANY FIRM)
     
    Halo saya Puan, vick mara, pemberi pinjaman yang sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
    dalam terma dan syarat yang jelas dan boleh difahami pada kadar faedah 2%. dari
    USD $ 12,000 hingga $ 8,000,000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    Pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil. jika awak
    perlukan loana2
       anda perlu lakukan adalah untuk anda menghubungi saya secara langsung
    Dalam: (vickmara3@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang ikhlas,
    Puan: vick mara
    E-mel: (vickmara3@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan perlu dihantar ke: (vickmara3@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Hello am Puan, christabel walter, pemberi pinjaman yang sah dan dapat diandalkan untuk pinjaman
    dalam terma dan syarat yang jelas dan boleh difahami pada kadar faedah 2%.
    kami memberi pinjaman perniagaan,
    Pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta, pinjaman perniagaan, pinjaman hospital dan pinjaman untuk membayar bil. jika awak
    memerlukan pinjaman
    semua yang anda perlu lakukan adalah untuk anda menghubungi saya secara langsung melalui e-mel: (evelynaustinloanfirm@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang ikhlas,
    Puan: christabel walter
    E-mel: (evelynaustinloanfirm@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan perlu dihantar ke: (evelynaustinloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  7. Penguji: Farah Agungs
    Addres: Jakarta Indonesia
    farahagungs@gmail.com
    BRI: 1460-01-337001-855
    Pinjaman: Rp150.000.000
    Hubungi: +628246924547

    Nama saya Farah Agungs dari Jakarta. Saya menggunakan media ini untuk memberikan kesaksian atas hasil kerja yang baik dari PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON dalam hidup saya. Poin terakhir saya untuk mengucapkan selamat tinggal pada pencarian pinjaman adalah ketika Tuhan mengirim saya makanan untuk bisnis dan mata pencaharian saya sampai hari ini.

    Saya melihat seseorang yang bersaksi tentang kredit di Facebook Amalia Amangkurat dengan email amaliaanmangkurat@gmail.com dan Zulaikha Yugesh email zulaikhayugesh@gmail.com jadi saya melamar, RIKA ANDERSON LOAN COMPANY: Whatsapp +19147057484 memberi saya pinjaman Rp150.000.000 dan mentransfernya langsung ke rekening bank BRI saya baru-baru ini. Saya hanya bisa memberikan kesaksian online karena saya tahu ada banyak orang di luar sana yang sangat membutuhkan, dan dengan suku bunga rendah.

    Jangan buang waktu lagi untuk melunasi hutang dan tagihan Anda dengan bantuan RIKA ANDERSON LOAN COMPANY. Anda dapat bergabung dengan ibu melalui rikaandersonloancompany@gmail.com, dia adalah ibu yang baik dan berbudi luhur, jadi jangan takut untuk bertemu dengannya untuk meminta bantuan. Jika Anda memiliki keraguan atau ketakutan, Anda dapat menghubungi saya melalui farahagungs@gmail.com.

    CEO PERUSAHAAN RIKA ANDERSON PINJAMAN
    Hubungi / Whatsapp +19147057484
    Situs web: rikaandersonloancompany.webs.com
    Email PERUSAHAAN: rikaandersonloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Selamat Datang di PERUSAHAAN PINJAMAN PEMBERDAYAAN DUNIA. Kami adalah perusahaan pinjaman berlisensi yang menawarkan pinjaman kepada individu, perusahaan swasta dengan bunga 2% setiap tahun.
     
    Kami menawarkan pinjaman ke semua negara dan dalam mata uang apa pun. Kami memiliki tim profesional yang memahami investasi dan memulai bisnis baru. Mereka akan membantu Anda, memberikan tips yang akan membantu Anda mengelola pinjaman dan cara berinvestasi dalam bisnis apa pun, sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda.

    Hubungi layanan pelanggan kami hari ini untuk tanggapan cepat via
    E-mail: worldempowermentloancompany@gmail.com

    Layanan kami meliputi:

    * Pinjaman pribadi
    * Pinjaman Terjamin
    * Pinjaman tanpa jaminan
    * Keputusan Pinjaman
    * Pelatihan Pinjaman
    * Pinjaman pinjaman janji
    * Pembayaran pinjaman
    * Pinjaman pelajar
    * Pinjaman Komersial
    * Pinjaman Otomatis
    * Resolusi Pinjaman
    * Pinjaman pembangunan
    * Departemen pembayaran pinjaman
    * Pinjaman Bisnis
    * Pinjaman Pendidikan
    * Janji temu rusak

    Silakan kirim email kepada kami untuk layanan yang lebih baik melalui Email:
    worldempowermentloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Apakah Anda membutuhkan pinjaman yang sah, jujur, bereputasi dan mendesak? Pencarian Anda untuk pinjaman yang sah berakhir di sini hari ini karena kami di sini untuk memenuhi kebutuhan keuangan Anda.Jika Anda telah ditolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan karena alasan apapun jangan khawatir lagi tentang masalah keuangan Anda karena kami adalah solusi untuk kemalangan keuangan Anda.Kami telah memberikan Miliaran (mata uang yang berbeda) dalam pinjaman bisnis kepada lebih dari 32.000 pemilik bisnis.Kami menggunakan teknologi risiko yang kami tunjuk sendiri untuk memberi Anda pinjaman bisnis yang tepat sehingga Anda dapat tumbuh urusanmu. kami menawarkan pinjaman segala jenis dengan tingkat bunga rendah dan juga jangka waktu untuk melunasi pinjaman Apakah Anda memiliki kredit macet? Apakah Anda butuh uang untuk membayar tagihan? atau Anda merasa perlu memulai bisnis baru? Apakah Anda memiliki proyek yang belum selesai karena pendanaan yang buruk? Apakah Anda memerlukan uang untuk berinvestasi dalam spesialisasi apa pun yang akan menguntungkan Anda? ISLAMIC REFINANCING LOAN COMPANY
    tujuannya adalah untuk memberikan layanan keuangan profesional yang sangat baik e_mail: [islamicrefinancing@gmail.com]
    Whatsapp; +15716666386

    ReplyDelete