Thursday, March 23, 2017

PERJUMPAAN PELAJAR2 TAHUN 2 & 3 RCSI DAN TCD

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera

Diminta semua pelajar-pelajar MARA tahun 2 dan 3 RCSI dan TCD hadir ke sesi perjumpaan bersama Pengarah MARA Ireland En Abd Rahim Ahmad. Butir-butir perjumpaan adalah seperti berikut:
Tarikh: Sabtu 01 April 2017
Masa: 1200pm – Perjumpaan bersama semua pelajar MARA
Tempat: Pejabat MARA Ireland
Kehadiran: WAJIB

Sekiranya terdapat pertanyaan atau sebarang masalah sila kemukakan sewaktu perjumpaan tersebut. Sebarang permohonan tuntutan dan elaun boleh diserahkan sewaktu perjumpaan.
Sekiranya pelajar tidak dapat hadir pelajar wajib datang ke pejabat dan menghantar surat rasmi menyatakan ketidakhadiran pelajar sebelum perjumpaan tersebut. Kelulusan ketidakhadiran adalah ditangan Pengarah sendiri. Tindakan disiplin akan dikenakan sekiranya pelajar tidak mematuhi arahan.
Terima Kasih

MARA Ireland

5 comments:

  1. BAGAIMANA I GOT PINJAMAN A OLEH BRYAN ROLAND

    Saya Bryan Roland dengan nama, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada semua pencari pinjaman berhati-hati kerana terdapat penipuan mana-mana, Beberapa bulan yang lalu, saya adalah dari segi kewangan tegang, dan kerana keadaan terdesak saya, saya telah scammed oleh beberapa pemberi pinjaman dalam talian. Saya telah hampir hilang harapan sampai seorang teman saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman sangat handal dipanggil Encik Roy Smith (Allah yang lelaki takut) yang pinjamkanlah kepadaku pinjaman sebanyak $ 145,000 di bawah 72 jam bekerja tanpa sebarang tekanan. Saya menjelaskan kepada syarikat tersebut melalui pos dan mereka memberitahu saya adalah untuk menangis lagi kerana saya akan mendapatkan pinjaman saya dari syarikat ini dan juga saya telah membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka i mengisi borang permohonan pinjaman dan meneruskan semua yang diminta saya dan kepada kejutan saya, saya telah diberi pinjaman, Jika anda memerlukan apa-apa jenis pinjaman hanya hubungi dia buat melalui: barclaysloanservice247@yahoo.com,

    Saya menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada semua pencari pinjaman kerana neraka saya melalui di tangan orang-orang peminjam penipuan.

    Terima kasih perkhidmatan yang anda Barclays Loan bantuan anda.

    ReplyDelete
  2. HOW I GOT A LOAN BY BRYAN ROLAND

    I’m Bryan Roland by name, i want to use this medium to alert all loan seekers to be very careful because there are scam everywhere, Few months ago I was financially strained, and due to my desperation I was scammed by several online lenders. I had almost lost hope until a friend of mine referred me to a very reliable lender called Mr Roy Smith ( A God fearing man) who lend me a loan of $145,000 under 72 working hours without any stress. I explain to the company by mail and all they told me was to cry no more because i will get my loan from this company and also i have made the right choice of contacting them i filled the loan application form and proceeded with all that was requested of me and to my shock I was given the loan, If you are in need of any kind of loan just contact him now via: barclaysloanservice247@yahoo.com,

    I‘m using this medium to alert all loan seekers because of the hell I passed through in the hands of those fraudulent lenders.

    Thanks you Barclays Loan service for your help.


    ReplyDelete
  3. Do you need a legitimate secure loan? We offer our loan at an affordable interest rate and a voluntary period of repayment. Contact Mr Anderson at charitycorporationafrica@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Halo,
    Nama saya Marcia Retnawati dari kota Batan Miroto Semarang di Indonesia, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi nasihat kepada setiap orang agar berhati-hati dalam mendapatkan pinjaman di sini, sehingga peminjam pinjaman di sini adalah semua penipu dan mereka hanya di sini untuk menipu anda Wang saya, saya memohon pinjaman kira-kira 100 juta dari seorang wanita di Malaysia dan saya kehilangan kira-kira 6 juta tanpa mengambil pinjaman, mereka bertanya sekali lagi untuk kos, saya membayar hampir 6 juta lagi saya tidak mendapat pinjaman,

    Tuhan menjadi kemuliaan, saya bertemu seorang sahabat yang baru saja memohon pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan apa-apa, jadi dia memperkenalkan saya kepada Puan Alicia Radu, dan saya memohon 500 juta, saya rasa ini adalah jenaka dan Penipuan, tetapi saya mendapat pinjaman saya kurang dari 24 jam hanya 2% tanpa cagaran. Saya sangat gembira kerana saya selamat daripada mendapat miskin.

    Jadi saya nasihat semua orang di sini yang memerlukan pinjaman untuk dihubungi
    Puan Alicia Radu, melalui e-mel: aliciaradu260@gmail.com

    Anda masih boleh menghubungi saya jika anda memerlukan maklumat lanjut melalui e-mel: Marciaretnawati450@gmail.com

    Sekali lagi terima kasih semua untuk membaca kesaksian saya, dan semoga Allah terus memberkati kita semua dan memberi kita hidup dan kemakmuran

    ReplyDelete
  5. Saya membawa kabar baik kepada kamu semua rakyat Indonesia saya di platform ini, Allah telah benar-benar setia kepada saya dan seluruh rumah saya telah selamat sejak Ogos 2017, kesaksian saya dan kabar baik saya seperti ini,
    Nama saya Haerul, seorang Muslim dalam agama dan saya berasal dari Bandung, Indonesia
    Saya pemasar dan juga penasihat perniagaan di syarikat tempat saya bekerja, dan anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel saya: (haerulh160@gmail.com). Saya ingin menggunakan platform ini untuk memaklumkan kepada semua warganegara Indonesia mengenai apa yang telah dilakukan oleh syarikat pinjaman Puan Olivia Daniel kepada saya. Platform ini adalah untuk memaklumkan mereka yang memerlukan dan mencari pinjaman ikhlas untuk berhati-hati kerana internet dan blog penuh dengan syarikat pinjaman palsu dan penipuan yang hanya di sini untuk merobohkan wang susah payah anda.

    Seperti yang anda lihat dalam gambar profil saya, saya berada dalam hutang besar dan saya memutuskan untuk mencari pinjaman dalam talian untuk membayar hutang saya dan saya menghubungi syarikat pinjaman dari syngapore yang pada bulan Mac 2017, dan saya ditipu oleh pemilik syarikat dengan meminta saya membayar banyak bayaran, saya membayar dan akhirnya saya tidak mendapat pinjaman, saya kehilangan kira-kira 20 juta kepada sebuah syarikat pinjaman palsu di syngapore kerana saya memohon pinjaman sebanyak 900 juta dan dengan semua yuran yang saya bayar Saya tidak mendapat pinjaman dan saya sangat kecewa dan saya dipecat dari pekerjaan saya di syarikat yang saya bekerja kerana saya juga mengambil pinjaman dari syarikat yang saya bekerja dan saya bangkrut dan bosan dengan kehidupan.

    Jadi Allah sangat baik, saya berdoa dan Allah mengarahkan saya kepada seorang hamba dan pada hari yang setia ini 17 Ogos 2017, saya sedang melayari internet ketika saya mendapati kesaksian wanita Indonesia dengan nama Yuli melalui email: (yuliy3531@gmail.com)
    Siapa dari Jakarta Selatan di Indonesia, bagaimana Allah mengubah kehidupan finansinya melalui sebuah syarikat pinjaman dan dia meminta saya menghubungi e-mail ibu Olivia Daniel: (oliviadaniel93@gmail.com) dan dia memperkenalkan saya kepada ibu Olivia Daniel dan dia memberiku keberanian dan Saya memohon pinjaman daripada ibu Olivia Daniel dan saya menerima pinjaman yang saya telah cari selama ini dan Allah akan terus memberkati Yuli untuk memperkenalkan saya

    ReplyDelete