Monday, September 7, 2015

PERJUMPAAN PELAJAR-PELAJAR MARA BERSAMA PENGARAH MARA IRELAND

Assalammualailum wbt.

Diharap kan semua pelajar dalam keadaan sihat . Adalah dimaklumkan bahawa satu
perjumpaan Pengarah Mara Ireland dengan semua pelajar UCC semua jurusan akan di adakan pada 12 hb Sept hari Sabtu ini, Jadual perjumpaan adalah seperti berikut.

9.00am-  Pelajar Tahun Satu
10.00am- Pelajar Tahun Dua
11.00am- Pelajar Tahun Tiga
12.00pm- Pelajar Tahun Empat
1.00pm- Rehat Jamuan Makan Tengah Hari & Solat Zohor (Semua pelajar tahun 1-5)
2.30pm- Pelajar Tahun Akhir
3.00pm- Pelajar Ulang Tahun ( repeat year)

Tempat- TBC
Kehadiran- WAJIB untuk semua pelajar MARA semua jurusan

Sila lapor diri sebelum perjumpaan di masa yang ditetapkan dan semua pelajar perlu membawa keputusan peperiksaan yang terkini (tahun yang lepas). Sila pastikan pelajar menulis nama dan no rujukan MARA dan no universiti pelajar di atas keputusan tersebut. Pihak MARA Ireland akan mengutip sewaktu pendaftaran pelajar.

Sekiranya terdapat pertanyaan atau sebarang masalah sila kemukakan sewaktu perjumpaan tersebut. Sebarang permohonan tuntutan dan elaun boleh diserahkan sewaktu perjumpaan.

Semua pelajar tahun satu dikehendaki menghantar dokumen2 pendaftaran. Sila rujuk dokumen yang perlu di laman blog ini.

Sekiranya pelajar tidak dapat hadir pelajar wajib datang ke pejabat dan menghantar surat rasmi menyatakan ketidakhadiran pelajar sebelum perjumpaan tersebut. Kelulusan ketidakhadiran adalah ditangan Pengarah sendiri. Tindakan disiplin akan dikenakan sekiranya pelajar tidak mematuhi arahan.

Terima kasih
MARA Ireland

1 comment:

  1. BAGAIMANA I GOT PINJAMAN A OLEH BRYAN ROLAND

    Saya Bryan Roland dengan nama, saya ingin menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada semua pencari pinjaman berhati-hati kerana terdapat penipuan mana-mana, Beberapa bulan yang lalu, saya adalah dari segi kewangan tegang, dan kerana keadaan terdesak saya, saya telah scammed oleh beberapa pemberi pinjaman dalam talian. Saya telah hampir hilang harapan sampai seorang teman saya merujuk saya kepada pemberi pinjaman sangat handal dipanggil Encik Roy Smith (Allah yang lelaki takut) yang pinjamkanlah kepadaku pinjaman sebanyak $ 145,000 di bawah 72 jam bekerja tanpa sebarang tekanan. Saya menjelaskan kepada syarikat tersebut melalui pos dan mereka memberitahu saya adalah untuk menangis lagi kerana saya akan mendapatkan pinjaman saya dari syarikat ini dan juga saya telah membuat pilihan yang tepat untuk menghubungi mereka i mengisi borang permohonan pinjaman dan meneruskan semua yang diminta saya dan kepada kejutan saya, saya telah diberi pinjaman, Jika anda memerlukan apa-apa jenis pinjaman hanya hubungi dia buat melalui: barclaysloanservice247@yahoo.com,

    Saya menggunakan medium ini untuk memberi amaran kepada semua pencari pinjaman kerana neraka saya melalui di tangan orang-orang peminjam penipuan.

    Terima kasih perkhidmatan yang anda Barclays Loan bantuan anda.

    ReplyDelete