Wednesday, June 29, 2011

PERUTUSAN TAHNIAH & SYABAS

Assalamualaikumwbt.

Terlebih dahulu bersyukur kehadrat illahi kerana memberi kita kesejahteraan untuk hidup di bumi yang indah ini. Bagi pihak MARA serta Pejabat MARA Ireland mengucapkan TAHNIAH& SYABAS kepada semua graduan tajaan MARA yang telah menerima ijazah perubatan masing-masing dalam Majlis Graduasi “Conferring” yang telah dijalankan oleh pihak university sepanjang bulan Jun.2011.

Anda sekarang telah bergelar “DR” dan dengan itu segala ilmu yang telah diperolehi sepanjang pengajian di Ireland selama 5 atau 6 tahun dapat di menafaatkan dengan sebaik mungkin untuk AGAMA, BANGSA DAN NEGARA. Nasihat saya agar saudara/saudari yang telah bergelar“DR” itu dapat menyumbang segala bakti, terutamanya khususnya ibu-bapa dan MARA amnya.

Akhir sekali saya mengucapkan TAHNIAH & SYABAS sekali lagi kepada semua mereka yang telah lulus dengan cemerlang dan ucapan terima kasih.

Sekian, Wasalam

AZLAN OSMAN (PAK LAN)
PENGARAH
MARA IRELAND

Jun. 2011


















1 comment:

  1. My sister will fly to Ireland this Sunday, to start her full course medicine at Uni College Cork, Ireland... So proud to see many Malaysian there... May Allah Taala bless u all... Amin.

    ReplyDelete